Wil Termaat

IK heb 85 schilderijen gemaakt de afgelopen 20 jaar.

Ik schilder met olieverf.

Ben begonnen in het brandweer gebouw in Hoevelaken, de lessen van Ina Mieras.

Na een jaar of 10 ben ik gaan schilderen bij de Amersfoortse kunstenares Annemiek van den Bedem.

Bij haar heb ik tot 2023 geschilderd, en veel kneepjes van het vak geleerd.

Zo werk ik vaak op de tafel in de huiskamer.

Groetjes Wil Termaat 


Reacties zijn gesloten.